P: Bravo 1,4 16v 2008 (novi model) samo danas i sutra 3700 e
(prestaro za odgovor)
Siniša
2015-01-13 11:28:15 UTC
Prodajem:

Fiat Bravo 1,4 16v (95 ks) 6 brzina
2008. godina

registracija jo=B9 2 dana
crni metalic
servisna knjiga
klima,abs,...
potrebno uloga 150-200 eur (lakiranje),ni=B9ta veliko, tehni=E8ki prolaz=
i i =

takav kakav je
mehani=E8ki besprijekoran, interijer kao nov, =E8ak ne treba niti kemijs=
ko =

=E8i=B9=E6enje

sve 4 nove gume (zimske)

cijena samo danas i sutra 3700 eur, tj. prije registracije i lakiranja

mo=BEe produ=BEenje rege na starog vlasnika pa onda prijenos

mo=BEe rje=B9avanje registracije i lakiranja u mojoj re=BEiji, onda je c=
ijena =

uve=E6ana za te tro=B9kove

info na 095 9058 796
BBB
2015-01-13 12:50:37 UTC
Post by Siniša
Fiat Bravo 1,4 16v (95 ks) 6 brzina
2008. godina
registracija joą 2 dana
crni metalic
servisna knjiga
klima,abs,...
potrebno uloga 150-200 eur (lakiranje),niąta veliko, tehnički prolazi i
takav kakav je
mehanički besprijekoran, interijer kao nov, čak ne treba niti kemijsko
čiąćenje
A kolika bi inače bila cijena?
Siniša
2015-01-13 13:10:17 UTC
Post by Siniša
Fiat Bravo 1,4 16v (95 ks) 6 brzina
2008. godina
registracija jo=B1 2 dana
crni metalic
servisna knjiga
klima,abs,...
potrebno uloga 150-200 eur (lakiranje),ni=B1ta veliko, tehni=E8ki pro=
lazi i
Post by Siniša
takav kakav je
mehani=E8ki besprijekoran, interijer kao nov, =E8ak ne treba niti kem=
ijsko
Post by Siniša
=E8i=B1=E6enje
sve 4 nove gume (zimske)
cijena samo danas i sutra 3700 eur, tj. prije registracije i lakiranj=
A kolika bi ina=E8e bila cijena?
ne razumijem pitanje.
baltazar
2015-01-13 14:31:25 UTC
Post by Siniša
Fiat Bravo 1,4 16v (95 ks) 6 brzina
2008. godina
registracija jo± 2 dana
crni metalic
servisna knjiga
klima,abs,...
potrebno uloga 150-200 eur (lakiranje),ni±ta veliko, tehnièki prolazi i
takav kakav je
mehanièki besprijekoran, interijer kao nov, èak ne treba niti kemijsko
èi±æenje
sve 4 nove gume (zimske)
cijena samo danas i sutra 3700 eur, tj. prije registracije i lakiranja
A kolika bi inaèe bila cijena?
ne razumijem pitanje.

Pa valjda misli kolika bi bila preksutra.
Siniša
2015-01-13 17:09:44 UTC
Post by Siniša
cijena samo danas i sutra 3700 eur, tj. prije registracije i lakiran=
ja
Post by Siniša
A kolika bi ina=C3=A8e bila cijena?
ne razumijem pitanje.
Pa valjda misli kolika bi bila preksutra.
znam =C5=A1to zna=C4=8Di pitanje, ali ne razumijem potrebu za takvim pit=
anjem.
el sos
2015-01-13 18:05:05 UTC
Post by Siniša
Post by Siniša
cijena samo danas i sutra 3700 eur, tj. prije registracije i lakiranja
A kolika bi inaèe bila cijena?
ne razumijem pitanje.
Pa valjda misli kolika bi bila preksutra.
znam što znači pitanje, ali ne razumijem potrebu za takvim pitanjem.
Pa ne da mu se zaje***t sa lakiranjem i nema 50% na policu osiguranja pa
hoće da ga ti registriraš pa bi ga onda kupio?
Jedini razlog zašto bi netko pitao za drugu opciju koju si sam ponudio.
Siniša
2015-01-13 18:28:09 UTC
Post by Siniša
[...]
ho=C4=87e da ga ti registrira=C5=A1 pa bi ga onda kupio?
Jedini razlog za=C5=A1to bi netko pitao za drugu opciju koju si sam po=
nudio.

pa za sada je jo=C5=A1 nisam ponudio, ali da ga ba=C5=A1 tako jako zanim=
a, mislim da =

bi ipak okrenuo telefon, danas minute vi=C5=A1e i nisu tako skupe, zar n=
e?
BBB
2015-01-15 14:10:17 UTC
Post by el sos
Post by Siniša
Post by Siniša
cijena samo danas i sutra 3700 eur, tj. prije registracije i lakiranja
A kolika bi inaee bila cijena?
[...]
pa za sada je još nisam ponudio, ali da ga baš tako jako zanima, mislim da
bi ipak okrenuo telefon, danas minute više i nisu tako skupe, zar ne?
Nisu, ali mi se ne da razgovarati ako me zanima samo konačna cijena
od 4500 Eura ili 5000 Eura ... jer ovo 150-200 Eura se u stvarnosti
zna produžiti na 500-600 eura pa konačna cijena i početna počinju biti
prilično različite ... ali nema veze, nadam se da si ga već prodao po
odgovarajućoj cijeni ... :)

BTW: Oprosti što sam ti prouzročio psihičke boli neumjesnim pitanjem i
duboko se kajem zbog toga!
Siniša
2015-01-15 17:11:39 UTC
Nisu, ali mi se ne da razgovarati ako me zanima samo kona=E8na cijena=
od 4500 Eura ili 5000 Eura ... jer ovo 150-200 Eura se u stvarnosti
zna produ=BEiti na 500-600 eura pa kona=E8na cijena i po=E8etna po=E8i=
nju biti
prili=E8no razli=E8ite ... ali nema veze, nadam se da si ga ve=E6 pro=
dao po
odgovaraju=E6oj cijeni ... :)
BTW: Oprosti =B9to sam ti prouzro=E8io psihi=E8ke boli neumjesnim pita=
njem i
duboko se kajem zbog toga!
ma nisi, slova ne ko=B9taju ni=B9ta. eto,ba=B9 ako ho=E6e=B9,kona=E8na c=
ijena, dakle =

sa registracijom godinu dana, polakiranim sve =B9to treba, kemijski =

o=E8i=B9=E6en,ispoliran,drugi set guma zapakiran u gepeku,dobije=B9 jo=B9=
i nove =

tepihe,dakle stvarno sjedi i vozi, neka bude recimo 4900. mo=BEda i manj=
e =

(ovisno o tvojoj mo=E6i pregovaranja) ali to ISKLJU=C8IVO kada si s novc=
ima =

pokraj auta ;)
Joks
2015-01-16 17:46:48 UTC
"Sini�a" <***@gmail.com> wrote in message news:***@masingevera...

ma nisi, slova ne ko¹taju ni¹ta.

Da li ti preprodajes aute onak, ili imas autokucu ?
Ako je prvo razumijem, ali ako je ovo drugo, zasto si lijen napraviti
posteni oglas ? Ili si cicija ?
Siniša
2015-01-16 18:32:45 UTC
ma nisi, slova ne ko=C2=B9taju ni=C2=B9ta.
Da li ti preprodajes aute onak, ili imas autokucu ?
Ako je prvo razumijem, ali ako je ovo drugo, zasto si lijen napraviti
posteni oglas ? Ili si cicija ?
=C5=A1to ti zna=C4=8Di po=C5=A1teni oglas? sve relevantne informacije bi=
le su napisane =

(model,godi=C5=A1te,cijena), za sve daljnje informacije bio ti je broj =

telefona. za sve ostele detalje ipak treba vidjeti auto u=C5=BEivo. misl=
im da =

je po=C4=8Detna cijena bila sasvim dovoljan mamac za zainteresirane, za =
te =

novce nema ga niti u njema=C4=8Dkoj.
Joks
2015-01-17 11:08:12 UTC
ma nisi, slova ne ko1taju ni1ta.
Da li ti preprodajes aute onak, ili imas autokucu ?
Ako je prvo razumijem, ali ako je ovo drugo, zasto si lijen napraviti
posteni oglas ? Ili si cicija ?
¹to ti znaèi po¹teni oglas? sve relevantne informacije bile su napisane
(model,godi¹te,cijena), za sve daljnje informacije bio ti je broj
telefona. za sve ostele detalje ipak treba vidjeti auto uŸivo. mislim da
je poèetna cijena bila sasvim dovoljan mamac za zainteresirane, za te
novce nema ga niti u njemaèkoj.

Znaci imas auto kucu ? Al nemas bas dara za marketing ? Ili si jednostavno
preskrt ?
triple
2015-01-17 14:14:35 UTC

Joks
2015-01-17 20:44:39 UTC
"triple" <***@yahoo.com> wrote in message news:m9dqob$2p8$***@ls237.t-com.hr...
duso, trebas nesto ? gladan si ? dodji...